TABS

Thursday 17 February 2011

First in lime

I can't tell you how much I have been enjoying the Estonian weather during the last few days. A trifle too cold for my jogging routine (I'll come back to this topic some time), but the SUN is just worth killing for! There is no better way to start your day than having a nice foamy latte in a sun spot. Which I have done. Every. Single. Day.


Spring is not far anymore. To bring it even closer, I have recently turned towards bright spring colours. This adorable radiant (or acid? or radioactive?) lime green, for instance. There's more coming up in this shade - especially after a very productive consultation session with Maarit last night. I have great, crafty friends:-)


Available in K-E-R-A Softwear
- - -
Vaatamata krõbedale pakasele on minul hea, soe ja päikseline olla. Valgus hakkab Eestimaale tagasi tulema, ja minu akud laevad kõige paremini just päikesevannis.


Kevad ei ole enam kaugel, ja et seda veelgi kiiremini kohale meelitada, olen ma viimasel ajal värviteraapia mõttes nokitsenud kirgaste kevadtoonidega. Näiteks selle suurepärase laimirohelisega (või happe- või lehe- või radioaktiivse konnarohelisega). Siidisegune mohäärlõng ise on muidugi väärtus omaette. Tõeline luksuslik touchy-feely kogemus. Samast lõngast on tulemas üht-teist veel - eriti pärast produktiivset nõustamissessiooni eile õhtul Maaritiga. :-)

Poes müügil

7 comments:

  1. Õudsalt ilus värv on! Söö või ära :D

    ReplyDelete
  2. Vägev värv! Ega see BBB Softdream ei ole? Ilma asjus olen sama meelt:)

    ReplyDelete
  3. Love it, and love the ring, too! Gosh, I was just wondering what came of you and then popped over to check and am realizing I still haven't updated my rss feed, goodness. Glad to see all is well and lovely!

    ReplyDelete
  4. Väga armas kevadine satsiline sall! :)

    ReplyDelete
  5. Lahe palitu! Salat on ka muidugi väga apetiitne.

    ReplyDelete
  6. Heh, Anna, me just rääkisime Sinust üks päev Maaritiga. Õigemini, Maarit rääkis Sinust. :-) On küll BBB "Soft Dream". Tore lõng, kuigi ma avastasin hiljuti Karnaluksist midagi veel äkilisemat: Austermanni "Kid Silk" - sama tüüp, ainult veel palju siidisem. Käisin seda mitu korda silitamas, enne kui kolm lillat nunnut koju tõin. :-)

    ReplyDelete
  7. Nii-nii:) Seda Austermanni mohääri olen minagi silitamas käinud. Ei ole veel ostnud, aga plaanis on nii lilla kui ka hall. Tervikuna on Austermanni värvid minu jaoks sobivamad, kui BBB omad (too Sinu roheline on hästi ilus, aga mulle ei sobi ja nõnda on paljude Liannis esindatud BBB värvidega). Mis Sinu hangitud lillast saab?

    ReplyDelete