TABS

Sunday 20 February 2011

My rainbows

When it comes to clothing, I'm a black-and-white person (added by rare splashes of colour). I'd rather play with edgy, detailed tailoring and luxurious/smart fabrics than colours. The reason for this is that I want people to see me instead of my flaming red mini skirt or candy-coloured shirt.

Box cover of the Visual Power Memory Game by BIS Publishers

This, however, doesn't mean that I don't appreciate colours. I do, very much. And to compensate the monochromity of my wardrobe, I like working with bright colours in my craft projects. The acid green shown in the previous post, for instance. But there is more where that came from. Especially after a very productive photo shooting with my friend Laura yesterday. I still need to sort through the photos, but you can expect some new items in the store soon.

Today, instead of showing any new finished objects, I will leave you with some rainbows I found around me this morning.

My dear Polychromos, set of 24. Although it doesn't show (yet), I actually do use them.

(And should you still yearn for more colours after this, you can visit Loretta's blog hereThis post won my heart.)

- - -
Suur osa minu elust keerleb ümber musta ja valge. Must tint valgel paberil, must kiri valgel ekraanil... Isegi hommikukohvi joon ma mustvalgest tassist. Ja ka mu garderoob on suuresti must-valge (sekka mõned hoolikalt valitud (ühe)värvilised hilbud ja muidugi sinised teksad). Selle põhjuseks on mõtteviis, et ma tahan, et inimesed näeksid mind, mitte mu leekivpunast miniseelikut või kommikarva särki. Pigem eelistan mängida detailirohke rätsepatöö ja heade materjalide kui värvidega.


Sewing threads by Güttermann


See aga ei tähenda, et ma värve hinnata ei oska. Lihtsalt, ma eelistan neid sõrmitseda, mitte kanda. Ja käsitöös kompenseerin seda, mis mu enda garderoobis puudub.

Pearl threads by Coats. If this is not the sign of the collecting urge, I don't know what it is...

Uute valminud tööde asemel jätan siia täna jälje hoopis mõningate värviteraapiliste piltidega. Peagi olen tagasi uute fotodega - eilse põhjaliku fotosessiooni saak ootab sorteerimist. See tähendab, et varsti on ka poodi uut kaupa oodata.

An exclamation mark on my wall this morning


(Ja kui värve veel väheks jäi, võite te lisa otsida Loretta blogistSee postitus võitis mu südame.)

1 comment:

  1. Värviteraapia missugne, aitäh :) Aga riietusest, mulle must meeldib ka, aga see on selline pretensioonikas, kõik pudid ja tolmukübemed kohe karjuvad sealt vastu. Ja mul on kodus kass... šokolaadisöömisega jään ka vahele ja ükskord tõmbasin töö juures valge guaššvärvi musta seelikuga kaasa...

    ... on inimesi, kes küsivad, mis mu lemmikvärv on ja ma satun alati raskustesse. Kui ära ei saa kuidagi vastamisest põigelda, siis ütlen lilla. See oli mu "lemmikvärv", kui olin 7aastane ja mulle öeldi, et mul peab olema lemmikvärv.

    ReplyDelete