TABS

Wednesday 30 July 2014

Bridal gown fitting and test MUAH

It's been a looong day, and it's only now, well past the midnight, that I am finally able to make a summary of it, at the same time picking out the bobby pins from my hair. Had my bridal make-up and hair test today, followed by another fitting for my gown at Lilli Jahilo's studio in Kalamaja. While the vision of my make-up still needs some fine-tuning (I will have another appointment with the make-up artist next week to try something different), I am completely in love with the general look!

This shot, however, shows a lace detail that will be used to trim the neckline of my wedding dress. This breathtaking, opulent beauty was actually the main source of inspiration for the pale pink accents in the stylistics of the wedding.



- - -

Seljataga on väga pikk päev ja alles nüüd, tükk aega pärast südaööd saan sellest lühikokkuvõtte teha. Mul oli täna proovimeik- ja soeng, millele järgnes kohe kleidiproov. Suurepärane võimalus esialgse üldmulje saamiseks, kuigi jumestuse visioon vajab veel veidi peenhäälestust. Miski polnud nagu päris "see", aga püüan selle sõnastada tulevaks nädalaks, kui leppisin jumestajaga kokku uue prooviaja. Pean soengu ja meigi eelnevat läbimängu absuluutselt vajalikuks, et pulmapäeval ei vaataks sulle peeglist vastu täiesti võõras nägu. Ma tahan jumestust, mis presenteerib mind ennast mu parimal kujul. Täna katsetatu tundus lõpuks veidi liiga dramaatiline. Püüan järgmiseks korraks oma soovid täpselt sõnastada, et saaksime katsetada teistsugust lahendust.

Juuresolev pildiklõps on aga tehtud täna Lilli Jahilo ateljees. See vaimustav pitsbordüür saab kogu mu kleidi krooniks ja aktsendiks. Lilli kleidikavandist tuleb kindlasti edaspidi terve eraldi postitus, praegu aga lihtsalt niipalju, et iga prooviga tundub tema ja ta tublide abiliste käe all valmiv looming mulle üha imelisem. Kui pulmad seljataga ning ma kunagi taas ilus ja sale olen, on mul talle juba uus tellimus soolas. :)

No comments:

Post a Comment