TABS

Saturday 26 July 2014

Magpie

I have been looking for a more exquisite alternative to these rather robust metal carbine hooks I have used in my crochet clutches. They are practical, indeed, but they have never seemed quite right for my romantic, lacy creations.

I may have found a perfect solution - and also a perfect 'opening chord' for my future button collection. I truly believe that these sparkling Swarovski crystal buttons add a perfect final touch to my clutches. Just look at these beauties!



Of course, I could have used some way to permanently attach the wrist band to the body of the clutch, but I still want it to be removable, should the owner feel like going without it. The only problem: the colorway is not exactly limitless, and they are only sold in a couple of crafts stores in my hometown. So, if you have any hints and tips on where I could find them online, I would be most grateful! :)





- - -

Lapsepõlves oli kaks asja, millega võis mind tundideks vaikselt paigale naelutada: "Onu Remuse jutud" meie kohvergrammafonil, ja nööbid. Ma ei tea, kumba võtet mu vanemad rohkem rakendasid, aga mõlemal on mu lapsepõlvemälestustes kindel ja oluline koht.

Olen juba tükimat aega plaaninud panna aluse oma isiklikule nööbikollektsioonile, millega mu oma lapsed kunagi samamoodi mängida saaksid, ja nüüd on siis sel suurel projektil nurgakivi paika seatud. Püüan edasipidi nende kirgaste Swarovski kristallnööpide varu pidevalt täiendada, sest lõpuks leidsin kauaotsitud alternatiivi tiba robustse olemisega metallist karabiinhaakidele, mida olen kasutanud oma ridikülide juures. Karabiinhaagid on praktilised küll, aga on mu õhuliste pitsridikülide küljes alati veidike kohatuna tundunud. Need kristallkaunitarid aga, leian, annavad mu ridikülidele täiusliku lisaväärtuse.



Probleem on vaid selles, et värvivalik on üsna piiratud (edaspidi pean arvatavasti leidma ka muid alternatiive peale Swarovski) ning Tallinnas müüakse neid vaid paaris käsitöötarvikute poes. Kui kellelgi on vihjeid, kust ma taolisi nööpe (ja ehk ka suuremas värvivalikus) haljastelt internetiaasadelt leida võiksin, oleksin väga tänulik! :)

No comments:

Post a Comment