TABS

Thursday 7 August 2014

Guestbook gorgeousness

Although there are so many beautiful designs and so many talented sellers on Etsy, I have so far rarely purchased anything for myself. Our upcoming wedding seemed like a great opportunity to turn to Etsy for a few items I knew for sure I wouldn't be able to make on my own. I'm not too skilled in paper art, so a wedding guestbook was certainly one in the list.

This is what I finally chose from the dozens of beautiful designs I considered. This gorgeous customized album was designed and made by Helen from RedNell. Very smooth communication and fast delivery. And we love it! My to-do list for tomorrow includes, among a dozen other errands, finding a matching pen.


- - -

Kuigi Etsy on täis andekaid kunstnikke kõige erinevamatelt aladelt ning see on tõeline kullaauk (ja ühtlasi džungel), kus silma ja fantaasiat nuumata, olen ma siiani püüdnud ennast distsiplineerida ja haruharva midagi endale soetanud. Meie 10 päeva pärast aset leidva suursündmuse valguses tundus aga Etsy just hea koht, kuhu teatud esemete otsinguil pöörduda. On asju, mida ma kindlasti ise teha ei oska, ja paberikunsti alal ei ole ma just kuigi vilunud (ka esialgse mõtte ise pulmakutsed valmistada heitsin üsna pea kõrvale). Niisiis oli pulma külalisteraamat üks neist asjust, mida ma Etsy-labürinti otsima läksin. Paljude kaunite variantide seast valisin lõpuks välja üsna klassikalise kujunduse, mille autoriks on Helen butiigist nimega RedNell. Paindlik ja ladus suhtlus ning kiire postitamine. Jäime väga rahule.
Minu homsete toimetuste nimekirjas on saja muu väikese asja kõrval ka külalisteraamatuga sobiva kirjutusvahendi leidmine.



Päevad täituvad nüüd kui nõiaväel, sestap ka välja hõisatust harvemad postitused. Täna mõnulesin juuksuris ja meikaritoolis (proovimeigi teine katse õnnestus suurepäraselt ja minu üks suur stressiallikas elimineerus). Seejärel kohtusime viimast korda enne pidu oma Põhjaka kontaktisikuga (asjaolu, et kõik küsimused leidsid lahenduse, tundub suisa liiga hea, et tõsi olla!), misjärel käisin eelviimases kleidiproovis. Tuleval kolmapäeval peaks see jumalik üllitis valmis olema. :)

No comments:

Post a Comment